Uživatel nepřihlášen
Můj PlayStation
RSS kanál blogu
Píše: BlacksheepTNT - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Můj PlayStation

Sony PlayStation 4 první dojmy PC hráče

Neděle 14.12.2014 13:42 - Autor: BlacksheepTNT
To se mi líbí

Sony PlayStation 4 první dojmy PC hráčeHráčem jsem někdy od roku 2002, kdy jsem na střední dostal svůj první herní počítač, zahrál si na něm svou první hru (Mafia) a od té doby s hraním nepřestal. No dobře, začalo to ještě mnohem dřív, když jsme se sestřenkou hrávali Maria na videohrách a snažili se celou hru dohrát na jeden zátah (nedala se na videohrách ukládat). Rok 2002 byl ale přelomový. Stal se ze mě PC hráč, začal jsem se zajímat o herní hardware a technologie, o samotné hry a začal jsem vytvářet weby různého druhu (jasně že herní).

Od té doby jsem hrál zpravidla jen na PC, sice jsem si nakonec pořídil Xbox 360 (na kterém jsem vůbec nehrál) a později i Playstation 3 (na kterém jsem hrál také výjimečně), ale vždy pro mě byl hlavní počítač. Letos jsem si opět musel vybrat, na čem budu v následujících letech hrát. Na PC mi už bohužel nejnovější hry nefungují a Playstation 3 mi svým výkonem a grafikou ve hrách nikdy nestačil. Dlouho jsem přemýšlel jestli postavit další PC ale vzhledem ke špatné optimalizaci her a nepovedeném startu většího množství titulů, jsem se rozhodl pro novou konzoli a nakonec zvolil právě Playstation 4 (nic proti Xboxu One, byla to těžká volba). Jaký ale tolik vychvalovaný PS4 je? Jaký na mě udělal dojem?




Design a prostředí

Design je jedním z kladů nové konzole a to i vzhledem k tomu, že jsem si k PC nedokázal vybrat skříň, která by se mi líbila. Playstation 4 působí prostě elegantně a myslím, že nebude na stole dělat ostudu ani za několik let. Moderní a jednoduchý design konzole působí prostě svěže. Dočkali jsme se také nového Dualshocku a já rovnou dodám, no konečně. Nikdy jsem dualshocky neměl moc rád a upřednostňoval spíš ovladač k Xboxu 360. Nový dualshock je ale něco jiného. Skvěle padne do ruky, je zaoblený a příjemně se drží.

Zajímavá je také dotyková ploška, pomocí níž se ve hrách ovládají doplňkové funkce. Například v GTA 5 díky ní přepínáte radiové stanice a stiskem se mění pohled. Příjemné je i světlo na ovladači, které dokáže svítit, případně blikat různými barvami. Je ale možné že to značně vybíjí baterii, jelikož mi zatím moc dlouho nevydrží (ale zase usilovně hraji, někdy to stopnu). Další novinkou je také hlasitý reproduktor, který prohlubuje zážitek ze hry. Je to opravdu něco jiného když najednou začne hrát, například telefonát z jiného místa než z reproduktorů televize.




Prostředí konzole je příjemné a jednoduché. S novou konzolí jsem si založil také nový PSN účet ve kterém budu mít pouze PS4 hry. Profil jsem propojil s Facebookem odkud se přetáhlo i jméno s diakritikou, která mi jinak nešla zadat (nevím jestli to jde). Výhoda je, že si mí přátelé nemusí pamatovat mou novou přezdívku.

Hraní a tak...

Konečně se dostávám k tomu nejdůležitějšímu a to, jak se na konzoli hraje. Zatím jsem vyzkoušel GTA V, Minecraft, Plants vs. Zombie Garden Warfare, War Thunder, trial verzi Destiny, a nějaké demoverze a musím říct, že jsem spokojený. Hry se na gamepadu ovládají většinou parádně, sice to není tak rychlé a přesné jako s myší, ale je to mnohem pohodlnější. Ovladač má totiž hned několik výhod. Vše co potřebujete máte po ruce, má zpětnou odezvu, střílíte stisknutím kohoutku zbraně (je tu jistá podobnost tvarová a pohybová), navíc pohyb ovládáte plynule. Jediný problém zatím mám se hrou War Thunder kde by potřebovalo ovládání ještě doladit.




Další kapitolou je grafika, vždy byla u her důležitá a vždy bude. S PS4 jsem v tomto směru spokojený, grafika je na úrovni, kterou od her požaduji a pokud se bude od teď jen vylepšovat, budu spokojený. Mám rád hry ve FullHD, i když přiznávám, že když moderní hru na PC přehodíte do 800p a nastavíte plné detaily a nejlepší antialising, rozdíl nepoznáte ani na monitoru. U PS4 ale tak skvělý antializing není (zkoumáno v GTA5 na monitoru), ale myslím že to není až tak potřeba, jelikož je konzole určená na hraní na TV a tam bude vše krásné. Co se týče grafiky celkově, výrazně překonává starší konzole PS3 a Xbox 360, počítači ale na zadek nedá. Měl jsem možnost hrát i Killzone Shadow Fall a musím říct že Crysis 3 je stále lepší, PC hráči tak mohou být spíše spokojení než naprosto nadšení, hry ale obecně vypadájí moc pěkně (přeci jenom už se mi nechce stavět další drahý stroj a spoléhat na to že se někdo nevykašle na optimalizaci, děkuji Ubi).

Závěrem

Své dojmy bych uzavřel tak, že jsem se svou novou hračkou zatím více než spokojen, není dokonalá a v některých ohledech by mi dvakrát až třikrát dražší PC nabídlo o něco víc (amaterské češtiny, modifikace, levnější hry, o něco lepší grafiku) ale u PS4 mám zase jistotu, že se v dalších letech nemusím starat o výkon a většina her bude vypadat minimálně pěkně a bude optimalizována tak jak to jen vývojáři dokáží (a nevykašlou se na to tak jak na PC). Samozřejmě láká mě i konkurenční Xbox One, protože jeho exkluzivity jsou takové veselejší a má jeden velký trumf v podobě Forzy Horizon 2, ale prozatím se spokojím s jednou skvělou konzolí.


Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Sony PlayStation 4 první dojmy PC hráče
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
BlacksheepTNT   1x   Tak ja už PC snad stavet nebudu :-) PS4 mě zatím fakt baví. Letošni hry od Ubisoftu za čas taky vyzkouším až budou za normální cenu a se všema patchema. Na Ubi mě štve hlavně ten přístup a keci okolo, to že hra vyjde ať je hotová nebo ne a debilní zásahy do hry. Far cry 3 me ale docela bavilo a Assassins creed 3 taky tak že vyzkousím za čas i další díly. Last of Us bylo na jednu stranu super na druhou ne, ale zahraju si ho znova na čtyrce :-)BlacksheepTNTblacksheeptnt25646    20.12.2014 20:42 BlacksheepTNT

Tak ja už PC snad stavet nebudu :-) PS4 mě zatím fakt baví. Letošni hry od Ubisoftu za čas taky vyzkouším až budou za normální cenu a se všema patchema. Na Ubi mě štve hlavně ten přístup a keci okolo, to že hra vyjde ať je hotová nebo ne a debilní zásahy do hry. Far cry 3 me ale docela bavilo a Assassins creed 3 taky tak že vyzkousím za čas i další díly. Last of Us bylo na jednu stranu super na druhou ne, ale zahraju si ho znova na čtyrce :-)

kuler91   1x   BlacksheepTNT: Já na tom časově taky nejsem zrovna úplně ideálně. A na hraní mám čas pouze večer, ale ne vždy je nálada a nebo jsem unavej a po 22: 00 jsem zralej akorát tak do postele, ale hry jsou jeden z mejch koníčků, takže si hraní vždycky užívám, ale hra typu Dragon age či jiné větší hry se takhle hrát prostě nedají. Určitě nerad hraju hry na jeden zátah, ale sedět u jedné hry třeba 2 měsíce ... to už pro mě prostě problém a bohužel jsem např u GTA 5 za 1 měsíc nahrál pouze asi 18 hodin a ani jsem to vlastně už nedohrál, takže jsem se rozhodl, že z tohoto důvodu nemá pro mě PS4 využití, protože na ni stejně moc nehraju. K PC, když budu mít chuť, tak mám možnost si v 19: 00 - 20: 00 hod sednout a hrát třeba do 11 a budu spokonej.
Ale jak jsem psal, kdo má dneska kombinaci PS + PS4, tak je za vodou :) a vzhledem k poměrně slušné ceně to není vůbec špatná investice. Pravděpodobně za 3 roky už bude PS4 hodně graficky ztrácet, ale proboha grafika není to nejdůležitější a pokud bych si měl vybrat mezi hraním např Tlou na PS3 a letošní line-up her od ubisoftu ve 4k rozlišení a na ultra detaily, tak volím jasně PS3.
Po těch letech, co jsem měl pouze PC už si prostě nechci nechat uniknout pecky, co vycházejí pouze konzole i kdyby to měli být 2/3 hry za rok, tak je to pro mě furt jasná volba.
kuler91kuler9121836
    15.12.2014 21:54
kuler91

BlacksheepTNT: Já na tom časově taky nejsem zrovna úplně ideálně. A na hraní mám čas pouze večer, ale ne vždy je nálada a nebo jsem unavej a po 22: 00 jsem zralej akorát tak do postele, ale hry jsou jeden z mejch koníčků, takže si hraní vždycky užívám, ale hra typu Dragon age či jiné větší hry se takhle hrát prostě nedají. Určitě nerad hraju hry na jeden zátah, ale sedět u jedné hry třeba 2 měsíce ... to už pro mě prostě problém a bohužel jsem např u GTA 5 za 1 měsíc nahrál pouze asi 18 hodin a ani jsem to vlastně už nedohrál, takže jsem se rozhodl, že z tohoto důvodu nemá pro mě PS4 využití, protože na ni stejně moc nehraju. K PC, když budu mít chuť, tak mám možnost si v 19: 00 - 20: 00 hod sednout a hrát třeba do 11 a budu spokonej.
Ale jak jsem psal, kdo má dneska kombinaci PS + PS4, tak je za vodou :) a vzhledem k poměrně slušné ceně to není vůbec špatná investice. Pravděpodobně za 3 roky už bude PS4 hodně graficky ztrácet, ale proboha grafika není to nejdůležitější a pokud bych si měl vybrat mezi hraním např Tlou na PS3 a letošní line-up her od ubisoftu ve 4k rozlišení a na ultra detaily, tak volím jasně PS3.
Po těch letech, co jsem měl pouze PC už si prostě nechci nechat uniknout pecky, co vycházejí pouze konzole i kdyby to měli být 2/3 hry za rok, tak je to pro mě furt jasná volba.

kuler91    Druhou TV mám, ale pouze HD ready a mít 3 TV v menším bytě ... to už bych asi ťukal na hlavu :)
Pro mě jsou ideální herní podmínky prostě v obýváku a hrát u PC stolu na PS4 s ovladačem to prostě není ono ...
Pro mě je prostě odlšný zážitek hraní na PC a PS4 a každý má něco do sebe. A hlavně pak člověku neunikne skoro žádná hra ... viz kousky typu Tlou, což je po mafii pro mě asi nejlepší hra. A je prostě škoda si podobné hry nechat uniknout ...
kuler91kuler9121836
    15.12.2014 21:36
kuler91

Druhou TV mám, ale pouze HD ready a mít 3 TV v menším bytě ... to už bych asi ťukal na hlavu :)
Pro mě jsou ideální herní podmínky prostě v obýváku a hrát u PC stolu na PS4 s ovladačem to prostě není ono ...
Pro mě je prostě odlšný zážitek hraní na PC a PS4 a každý má něco do sebe. A hlavně pak člověku neunikne skoro žádná hra ... viz kousky typu Tlou, což je po mafii pro mě asi nejlepší hra. A je prostě škoda si podobné hry nechat uniknout ...

BlacksheepTNT    Kuler91: asi bych spis vzal nejakej peknej monitor s hdmi :) a paril dal :-) ale mit i pc je super. Na ps4 mi chybi akorat modifikace a fanouškovské češtiny. A čas, dneska po praci jsem to ani nezapl, jsem vyrizenej minimalně do vanoc. :) ale vikendy si s ps4 uzívám.BlacksheepTNTblacksheeptnt25646    15.12.2014 21:27 BlacksheepTNT

Kuler91: asi bych spis vzal nejakej peknej monitor s hdmi :) a paril dal :-) ale mit i pc je super. Na ps4 mi chybi akorat modifikace a fanouškovské češtiny. A čas, dneska po praci jsem to ani nezapl, jsem vyrizenej minimalně do vanoc. :) ale vikendy si s ps4 uzívám.

Maestrodk   1x   kuler91: A nebylo by jednodušší koupit druhou TV? :D
U nás je TV v obýváku taky permanentně obsazená, takže si musím hrát na 22" monitoru, ale nejspíš si tu pořídím 32" TV. Větší by asi neměla smysl, vzhledem ke vzdálenosti na jakou to hraju.

S těmi hrami je to pravda. Já bohužel ten "skladník" jsem. :D Když si nějakou hru koupím, tak už mi zůstane. Taky si vybírám jen ty nejlepší, které mě budou hodně bavit. Za plnou cenu jsem koupil zatím jen 2. Infamous sběratelku (kolem 1500) a Infamous DLC (400) Jinak TLoU jsem si sehnal za 600 Kč na gamebazaru a GTA V jsem dostal darem. Taky mě pravidelně zásobuje PS+, takže jsem za ty hry zatím neutratil nijak moc.
Maestrodkmaestrodk8088
    15.12.2014 21:26
Maestrodk

kuler91: A nebylo by jednodušší koupit druhou TV? :D
U nás je TV v obýváku taky permanentně obsazená, takže si musím hrát na 22" monitoru, ale nejspíš si tu pořídím 32" TV. Větší by asi neměla smysl, vzhledem ke vzdálenosti na jakou to hraju.

S těmi hrami je to pravda. Já bohužel ten "skladník" jsem. :D Když si nějakou hru koupím, tak už mi zůstane. Taky si vybírám jen ty nejlepší, které mě budou hodně bavit. Za plnou cenu jsem koupil zatím jen 2. Infamous sběratelku (kolem 1500) a Infamous DLC (400) Jinak TLoU jsem si sehnal za 600 Kč na gamebazaru a GTA V jsem dostal darem. Taky mě pravidelně zásobuje PS+, takže jsem za ty hry zatím neutratil nijak moc.

kuler91   1x   Já PS4 silně doporučuji, ač jsem ji ted z časovejch důvodů prodal ( Bohužel pořádnou TV mám s přítelkou jen v obýváku a čekat , než skončí ordinačka a podobné hovadiny, tak je 22: 00 a ráno se pak člověku blbě vstává do práce )
Aktuálně ji nahrazuji 970 + i5, protože, když člověk vidí jak je ten rádoby "next gen" náročnej, tak bych nechtěl za pár měsíců prodávat mainstream grafárnu a raději si udělám menší rezervu alespoň ( doufám ) na 2 roky.
Každopádně zpět k tématu ... po celou dobu 1/2 co jsem PS4 vlastnil, tak jsem si nemohl stěžovat a na podzim, až bude více exkluzivek, tak určitě pořídím znova a to pouze na exkluzivky.
Pokud člověk már pár korun navíc a rád hraje hry, tak je to opravdu iděální kombinace spolu s PC. Já jsem za PS4 zde párkrát orodoval, ale vždycky to skončilo maximálně tak u nadávek a 30 FPS a podobně :) . Kdybych nebyl časově omezený pouze na jednu slušnou TV, tak bych PC v žádném případě neupgradoval.

BTW: Ceny za hry jsou opravdu pálky, ale to je na jednu stranu výhodu, protože pokud si člověk vybuduje slušnej profil např. na gamebazar. cz, tak nemá problém hry ze dne na den prodat s - 25 %, takže hra pak vyjde na cca 400 kč, což není vůbec špatný. Pro "skladníka" co hry neprodává a nemá moc peněz konzole asi moc vhodná věc nebude, ale pro průměrnýho člověka, který občas něco koupí, vymění a něco si nechá s tím, že do toho i tak pár tisíc za ten rok vrazí to je slušná volba a herní trh podporuje mnohem víc, než člověk, který kupuje ty balíčky za pár šupů a nebo čeká na 80 % slevu.
kuler91kuler9121836
    15.12.2014 21:20
kuler91

Já PS4 silně doporučuji, ač jsem ji ted z časovejch důvodů prodal ( Bohužel pořádnou TV mám s přítelkou jen v obýváku a čekat , než skončí ordinačka a podobné hovadiny, tak je 22: 00 a ráno se pak člověku blbě vstává do práce )
Aktuálně ji nahrazuji 970 + i5, protože, když člověk vidí jak je ten rádoby "next gen" náročnej, tak bych nechtěl za pár měsíců prodávat mainstream grafárnu a raději si udělám menší rezervu alespoň ( doufám ) na 2 roky.
Každopádně zpět k tématu ... po celou dobu 1/2 co jsem PS4 vlastnil, tak jsem si nemohl stěžovat a na podzim, až bude více exkluzivek, tak určitě pořídím znova a to pouze na exkluzivky.
Pokud člověk már pár korun navíc a rád hraje hry, tak je to opravdu iděální kombinace spolu s PC. Já jsem za PS4 zde párkrát orodoval, ale vždycky to skončilo maximálně tak u nadávek a 30 FPS a podobně :) . Kdybych nebyl časově omezený pouze na jednu slušnou TV, tak bych PC v žádném případě neupgradoval.

BTW: Ceny za hry jsou opravdu pálky, ale to je na jednu stranu výhodu, protože pokud si člověk vybuduje slušnej profil např. na gamebazar. cz, tak nemá problém hry ze dne na den prodat s - 25 %, takže hra pak vyjde na cca 400 kč, což není vůbec špatný. Pro "skladníka" co hry neprodává a nemá moc peněz konzole asi moc vhodná věc nebude, ale pro průměrnýho člověka, který občas něco koupí, vymění a něco si nechá s tím, že do toho i tak pár tisíc za ten rok vrazí to je slušná volba a herní trh podporuje mnohem víc, než člověk, který kupuje ty balíčky za pár šupů a nebo čeká na 80 % slevu.Komentář byl autorem naposledy upraven 15.12.2014 21:27

Původní verze před úpravami:Já PS4 silně doporučuji, ač jsem ji ted z časovejch důvodů prodal ( Bohužel pořádnou TV mám s přítelkou jen v obýváku a čekat do 10 hodin, než skončí ordinačka a podobné hovadiny, tak je 22: 00 a ráno se pak člověku blbě vstává do práce )
Aktuálně ji nahrazuji 970 + i5, protože, když člověk vidí jak je ten rádoby "next gen" náročnej, tak bych nechtěl za pár měsíců prodávat mainstream grafárnu a raději si udělám menší rezervu alespoň ( doufám ) na 2 roky.
Každopádně zpět k tématu ... po celou dobu 1/2 co jsem PS4 vlastnil, tak jsem si nemohl stěžovat a na podzim, až bude více exkluzivek, tak určitě pořídím znova a to pouze na exkluzivky.
Pokud člověk már pár korun navíc a rád hraje hry, tak je to opravdu iděální kombinace spolu s PC. Já jsem za PS4 zde párkrát orodoval, ale vždycky to skončilo maximálně tak u nadávek a 30 FPS a podobně :) . Kdybych nebyl časově omezený pouze na jednu slušnou TV, tak bych PC v žádném případě neupgradoval.

BlacksheepTNT    Tý jo taková diskuze, to jsem vůbec nečekal :D Tak že se pokusím odpovědět pokud se to sem vejde, a moc děkuji za každou reakci. Alex6565: Děkuji, Ubi lidi štve a docela i kvůli těm kecům co vedou, před i po vydání. Neměli by na ty hry tak tlačit. Je to všechno o přístupu ke hrám a hráčům.
FALCON_CZ: řešil jsem hodně dlouho, rozhodni se podle exkluzivit a podle srdce, dlouho jsem chtěl xbox one, ale nakonec stejně koupi ps4. Hlavně se neřiď podle diskuzí, kde si lidi navzájem nadávaj. Jsou to dobré konzole, xbox o něco slabší, ale má taky svoje klady a pěkné exkluzivity. Na kinect bych se vybodl, to radši běž ven a něco si zahraj. Nevychází na to moc dobrých her, nevím je to spíš doplněk a bonus. Ovladač je taky u xboxu skvělý a mě to rozložení sedí o chlup víc, ale nový dualshock je taky super a už jsem si zvykl. 3D jsem nezkoušel, nemám ani film ani telku, ale ze začátku to nešlo, tak nevím jestli to doplnili.
Soviet Princess: Děkuji a souhlasím, novinky většinou stojí 1500-1600, ale klesá to, většina her se motá kolem litru a příští rok čekám že to taky jinde.
Ondr4h: Na steamu jsem ve slevách už nakoupil tolik her, jenom proto že je to levný, a pak to člověk stejně nehraje, nebo mu to nejde, kvůli nějakému problémku. Steam na konzolích to by byla pecka :D
john. malik: Jako jo, ty slevy jsou super ale docela se opakují a já už nevím co bych si tam koupil. Zaklínače jsem tam taky koupil :D Ale jako jasny na konzolích ty hry zlevňují mnohem pomaleji. Tak za rok za dva to ale bude v pohodě a budu rozšiřovat sbírku. Zase nejsem člověk, co by si hru kupoval hned jak vyjde, slušná cena je pro mě 800 Kč. Navíc mam PS+ a dostal jsem teď nějaké hry zadara, tak že nějaký čas mam co hrát.
BlacksheepTNTblacksheeptnt25646
    15.12.2014 19:15
BlacksheepTNT

Tý jo taková diskuze, to jsem vůbec nečekal :D Tak že se pokusím odpovědět pokud se to sem vejde, a moc děkuji za každou reakci. Alex6565: Děkuji, Ubi lidi štve a docela i kvůli těm kecům co vedou, před i po vydání. Neměli by na ty hry tak tlačit. Je to všechno o přístupu ke hrám a hráčům.
FALCON_CZ: řešil jsem hodně dlouho, rozhodni se podle exkluzivit a podle srdce, dlouho jsem chtěl xbox one, ale nakonec stejně koupi ps4. Hlavně se neřiď podle diskuzí, kde si lidi navzájem nadávaj. Jsou to dobré konzole, xbox o něco slabší, ale má taky svoje klady a pěkné exkluzivity. Na kinect bych se vybodl, to radši běž ven a něco si zahraj. Nevychází na to moc dobrých her, nevím je to spíš doplněk a bonus. Ovladač je taky u xboxu skvělý a mě to rozložení sedí o chlup víc, ale nový dualshock je taky super a už jsem si zvykl. 3D jsem nezkoušel, nemám ani film ani telku, ale ze začátku to nešlo, tak nevím jestli to doplnili.
Soviet Princess: Děkuji a souhlasím, novinky většinou stojí 1500-1600, ale klesá to, většina her se motá kolem litru a příští rok čekám že to taky jinde.
Ondr4h: Na steamu jsem ve slevách už nakoupil tolik her, jenom proto že je to levný, a pak to člověk stejně nehraje, nebo mu to nejde, kvůli nějakému problémku. Steam na konzolích to by byla pecka :D
john. malik: Jako jo, ty slevy jsou super ale docela se opakují a já už nevím co bych si tam koupil. Zaklínače jsem tam taky koupil :D Ale jako jasny na konzolích ty hry zlevňují mnohem pomaleji. Tak za rok za dva to ale bude v pohodě a budu rozšiřovat sbírku. Zase nejsem člověk, co by si hru kupoval hned jak vyjde, slušná cena je pro mě 800 Kč. Navíc mam PS+ a dostal jsem teď nějaké hry zadara, tak že nějaký čas mam co hrát.

Alex6565   1x   john. malik: s těma cenama jsi to truchu přehnal :) nemohl jsi na každé hře ušetřit 1000-1300, když ceny například Borderlands 2 se pohybujou okolo 350 kč :) nehledě k tomu, že to ani není nová generace. A pokud jseš šikovnej, tak tak ten rozdíl bude tak 500-700 kč. Například tvůj zmíněný Alien Isolation kamarád sehnal na PS4 kolem 850 v nějakém salu tuším :)
Nicméně s tebou souhlasím, ty ceny jsou nehorázně přemrštěné, přece jenom 1700 za některé tituly, které pořádně ani nejsou dokončené (ukazuju na tebe UBI) je zlodějina, se potom člověk nemůže divit kolik lidí tu hru raději zpirátí.
Alex6565alex656510787
    15.12.2014 10:05
Alex6565

john. malik: s těma cenama jsi to truchu přehnal :) nemohl jsi na každé hře ušetřit 1000-1300, když ceny například Borderlands 2 se pohybujou okolo 350 kč :) nehledě k tomu, že to ani není nová generace. A pokud jseš šikovnej, tak tak ten rozdíl bude tak 500-700 kč. Například tvůj zmíněný Alien Isolation kamarád sehnal na PS4 kolem 850 v nějakém salu tuším :)
Nicméně s tebou souhlasím, ty ceny jsou nehorázně přemrštěné, přece jenom 1700 za některé tituly, které pořádně ani nejsou dokončené (ukazuju na tebe UBI) je zlodějina, se potom člověk nemůže divit kolik lidí tu hru raději zpirátí.

George522   1x   john. malik: Já včera koupil Assassins Creed: Unity za 460 korun na G2A :D Za ty problémy už je to adekvátní cena a doufám ve spásu toho dalšího patche :DGeorge522george52220667    15.12.2014 09:03 George522

john. malik: Já včera koupil Assassins Creed: Unity za 460 korun na G2A :D Za ty problémy už je to adekvátní cena a doufám ve spásu toho dalšího patche :D

john.malik   1x   díky tomu že u mrtě her na steamu není region lock, jsem koupil v předobjednávce na steamtrades. com alien isolation 300, zaklínač 2 s bonusama 400, borderlands 300 , vždy oproti konzolím sem ušetřil na každé hře 1000-1300. Na deseti hrách sem ušetřil 10000, za celý rok to bude 20000-25000 plus cena konzole a jsem skoro na 40000 a za to mám ultra nářez pc s výkonem tak 5x větším než playstation :) tím konzole neodsuzuju, ale jako skoro každý dneska chci co nejvíc ušetřit a díky steamu ušetřím prostě ranec peněz.john.malikjohnmalik21511    15.12.2014 07:07 john.malik

díky tomu že u mrtě her na steamu není region lock, jsem koupil v předobjednávce na steamtrades. com alien isolation 300, zaklínač 2 s bonusama 400, borderlands 300 , vždy oproti konzolím sem ušetřil na každé hře 1000-1300. Na deseti hrách sem ušetřil 10000, za celý rok to bude 20000-25000 plus cena konzole a jsem skoro na 40000 a za to mám ultra nářez pc s výkonem tak 5x větším než playstation :) tím konzole neodsuzuju, ale jako skoro každý dneska chci co nejvíc ušetřit a díky steamu ušetřím prostě ranec peněz.

Laddys   3x   Jsem na tom stejně. Jsem PC hráč a z her na ps4 a konzole samotné jsem unešenej.Laddysladdys1697    15.12.2014 00:04 Laddys

Jsem na tom stejně. Jsem PC hráč a z her na ps4 a konzole samotné jsem unešenej.

Stenys   2x    Ondr4h: Rok starou hru a za takový prachy? Jaká hra to byla? Teď koukám na heureku a rok starý hry se tam pohybujou okolo 6 stovek, nemluvě o bazarovkách, kde by se dala nepochybně sehnat ještě levněji...Stenysstenys30118    14.12.2014 22:54 Stenys

Ondr4h: Rok starou hru a za takový prachy? Jaká hra to byla? Teď koukám na heureku a rok starý hry se tam pohybujou okolo 6 stovek, nemluvě o bazarovkách, kde by se dala nepochybně sehnat ještě levněji...

Ondr4h    Byl jsem rozhodnut pro PS4, ale jakmile mi kamarád psal že na steamu mají ve slevě jednu hru za asi za 500 a tu samou jsem byl už rozhodnut koupit na konzoli za 1400 a ješte po roce vydání tak mi to v ten okamžik pěkně hnulo zlučí.
Konzole je pěkná věc, ale ceny her se díky nové generaci vrátili někdy k roku 2000 a to je špatně.

Koupím nvidii shield a zahraju staré pecky za pár korun...
Ondr4hondr4h17156
    14.12.2014 22:46
Ondr4h

Byl jsem rozhodnut pro PS4, ale jakmile mi kamarád psal že na steamu mají ve slevě jednu hru za asi za 500 a tu samou jsem byl už rozhodnut koupit na konzoli za 1400 a ješte po roce vydání tak mi to v ten okamžik pěkně hnulo zlučí.
Konzole je pěkná věc, ale ceny her se díky nové generaci vrátili někdy k roku 2000 a to je špatně.

Koupím nvidii shield a zahraju staré pecky za pár korun...

Soviet Princess   3x   czmajkl: Tak 2000 sem nedala za žádnou hru max 1400, musíte se vyhnout obchodům jako X a GL atd. . :)Soviet Princesssoviet-princess29978    14.12.2014 22:20 Soviet Princess

czmajkl: Tak 2000 sem nedala za žádnou hru max 1400, musíte se vyhnout obchodům jako X a GL atd. . :)Komentář byl autorem naposledy upraven 14.12.2014 22:31

Původní verze před úpravami:czmajkl: Tak 2000 sem nedala za žádnou hru max 1400, musíte se vyhnout obchodům jako X a GL atd. . :)

ThainDegu člen redakce   5x   czmajkl: Tak stále můžeš počítat s bazarem :)ThainDeguthaindegu27578    14.12.2014 22:19 ThainDegu

czmajkl: Tak stále můžeš počítat s bazarem :)

czmajkl    Na stranu druhou, člověk se sice nemusí starat o výkon, ale hry za skoro 2k už docela pálí peněženku.czmajklczmajkl12806    14.12.2014 22:15 czmajkl

Na stranu druhou, člověk se sice nemusí starat o výkon, ale hry za skoro 2k už docela pálí peněženku.

Soviet Princess   4x   Zajímaví pohled PC hráče na PS4, přiznám se že když sem na to klikala tak sem čekala hodně negativní text ale byla sem mile překvapena že sem místo toho našla rozumně napsaný pohled na konzoli.

FALCON_CZ: PS4 se nijak extra nezahřívá nebo sem to aspoň nezaznamenala, MP nehraji takže o komunitě toho moc nevím, 3D Tv nemám takže v tomhle taky moc nepomažu ale co se týká her tak ty exkluzivní mě vždy přišli zajímavější na PSko protože vždy měli silný příběh a TLoU považuji za jednu z nejlepších her co sem kdy hrála. Je tedy pravda že zatím moc exkluzivit nevyšlo ale to ani na xbox, menu se řídí heslem v jednoduchosti je síla a ovladači neni co vytknout.
Ale upřímně myslím že tohle si musí každý hráč rozhodnou sám co ho baví a láká.
Soviet Princesssoviet-princess29978
    14.12.2014 22:11
Soviet Princess

Zajímaví pohled PC hráče na PS4, přiznám se že když sem na to klikala tak sem čekala hodně negativní text ale byla sem mile překvapena že sem místo toho našla rozumně napsaný pohled na konzoli.

FALCON_CZ: PS4 se nijak extra nezahřívá nebo sem to aspoň nezaznamenala, MP nehraji takže o komunitě toho moc nevím, 3D Tv nemám takže v tomhle taky moc nepomažu ale co se týká her tak ty exkluzivní mě vždy přišli zajímavější na PSko protože vždy měli silný příběh a TLoU považuji za jednu z nejlepších her co sem kdy hrála. Je tedy pravda že zatím moc exkluzivit nevyšlo ale to ani na xbox, menu se řídí heslem v jednoduchosti je síla a ovladači neni co vytknout.
Ale upřímně myslím že tohle si musí každý hráč rozhodnou sám co ho baví a láká.Komentář byl autorem naposledy upraven 14.12.2014 22:16

Původní verze před úpravami:Zajímaví pohled PC hráče na PS4, přiznám se že když sem na to klikala tak sem čekala hodně negativní text ale byla sem mile překvapena že sem místo toho našla rozumně napsaný pohled na konzoli.

FALCON_CZ: PS4 se nijak extra nezahřívá nebo sem to aspoň nezaznamenala, MP nehraji takže o komunitě toho moc nevím, 3D Tv nemám takže v tomhle taky moc nepomažu ale co se týká her tak ty exkluzivní mě vždy přišli zajímavější na PSko protože vždy měli silný příběh a TLoU považuji za jednu z nejlepších her co sem kdy hrála. Je tedy pravda že zatím moc exkluzivit nevyšlo ale to ani na xbox, a ovladači neni co vytknout.
Ale upřímně myslím že tohle si musí každý hráč rozhodnou sám co ho baví a láká.

já to věděl   2x   FALCON_CZ tak podobně jsem se také rozhodoval a po 8 letech s X 360 jsem nejvíce řešil právě ovladač, online funkce ale nejvíce ty silné příběhové hry a ty to právě převážily k PS4 protože ty mi nejvíce na X boxu chyběly. jinak ovladač už neni problém jak u PS3 a zvykl jsem si nečekaně rychle a s online to je zatím trochu horší ale zlepšuje se to.já to vědělja-to-vedel17181    14.12.2014 22:01 já to věděl

FALCON_CZ tak podobně jsem se také rozhodoval a po 8 letech s X 360 jsem nejvíce řešil právě ovladač, online funkce ale nejvíce ty silné příběhové hry a ty to právě převážily k PS4 protože ty mi nejvíce na X boxu chyběly. jinak ovladač už neni problém jak u PS3 a zvykl jsem si nečekaně rychle a s online to je zatím trochu horší ale zlepšuje se to.

short    FALCON_CZ -> v dnešní době už to není problém zkusit, ve většině větších měst má Sony shopy se zapojeným ps4 plné her, takže se stačí domluvit s obsluhou a určitě tě nechají všechno odzkoušet ;-)shortshort29139    14.12.2014 21:55 short

FALCON_CZ -> v dnešní době už to není problém zkusit, ve většině větších měst má Sony shopy se zapojeným ps4 plné her, takže se stačí domluvit s obsluhou a určitě tě nechají všechno odzkoušet ;-)

23cicer   2x   za ty prachy urcite dobrej herni zazitek. .23cicer23cicer7279    14.12.2014 21:47 23cicer

za ty prachy urcite dobrej herni zazitek. .

FALCON_CZ   1x   Zdarec, tak já jsem PC hráč a uvažuju o konzoli. Bohužel se nemůžu rozhodnout pro kterou. Lákají mě silné příběhové hry jako last of us, uncharted 4, Order 1886, ale nevím, kinect, a ty sporty na něm, skvělý ovladač, který mi sedí do ruky a více lidí v okolí. Prý je horší komunita na ps4, ale nemůžu to posoudit. Konzole je silnější v grafice, ale zase se prý ráda zahřívá a menu takové chabé. Ideálně bych byl rád za xone s tě, i hrami z ps4 :-) Heleď funguje tam na PS4 už blueray 3D ? Kurňa potřeboval bych si to odzkoušet a zahrát, pro představuFALCON_CZfalcon_cz32501    14.12.2014 21:05 FALCON_CZ

Zdarec, tak já jsem PC hráč a uvažuju o konzoli. Bohužel se nemůžu rozhodnout pro kterou. Lákají mě silné příběhové hry jako last of us, uncharted 4, Order 1886, ale nevím, kinect, a ty sporty na něm, skvělý ovladač, který mi sedí do ruky a více lidí v okolí. Prý je horší komunita na ps4, ale nemůžu to posoudit. Konzole je silnější v grafice, ale zase se prý ráda zahřívá a menu takové chabé. Ideálně bych byl rád za xone s tě, i hrami z ps4 :-) Heleď funguje tam na PS4 už blueray 3D ? Kurňa potřeboval bych si to odzkoušet a zahrát, pro představu

Alex6565   2x   Poslední měsíc, co recenze, to nadávání nebo vyčítání Ubi, konečně to začíná vypadat, že hráči vědí co chtějí a snad to donutí Ubi, aby začali něco dělat a nevydávali své tituly ve stavu, jakoby byly v betě ... :) každopádně pěkná recenze :thumbup: naprostý souhlas :)Alex6565alex656510787    14.12.2014 19:52 Alex6565

Poslední měsíc, co recenze, to nadávání nebo vyčítání Ubi, konečně to začíná vypadat, že hráči vědí co chtějí a snad to donutí Ubi, aby začali něco dělat a nevydávali své tituly ve stavu, jakoby byly v betě ... :) každopádně pěkná recenze :thumbup: naprostý souhlas :)

BlacksheepTNT   1x   No jsem zvědavej jak dlouho to potrvá. Každopádně supr hra :-) Dlouho mě nic tak nechytlo. :-)BlacksheepTNTblacksheeptnt25646    14.12.2014 18:18 BlacksheepTNT

No jsem zvědavej jak dlouho to potrvá. Každopádně supr hra :-) Dlouho mě nic tak nechytlo. :-)

Maestrodk   1x   Taky sbírám trofeje. :D Tady je hlavně na dlouho to hledání všelijakých papírků, stuntů apod. Já už to všechno mám hotové a teď už mi zbývá jen 14 příběhových misí. Pak se vrhnu na online, kde dosbírám trofeje.Maestrodkmaestrodk8088    14.12.2014 17:18 Maestrodk

Taky sbírám trofeje. :D Tady je hlavně na dlouho to hledání všelijakých papírků, stuntů apod. Já už to všechno mám hotové a teď už mi zbývá jen 14 příběhových misí. Pak se vrhnu na online, kde dosbírám trofeje.

BlacksheepTNT   1x   Maestrodk: Doufám, že se dočkáme užasných exkluzivit. Jsem zvědavý na kvalitu The Order, jestli to bude zábava. Tak za čas si zahraji i hry od Ubi až budou v pořádku a nebudou za plnou palbu. Ale nekoupím je hned jako novinky. Jj to bych rád u GTA ještě nějakou dobu zůstanu :-) pokusím se vysbírat trofeje. Taky dojíždím příběh a online jsem ani nezapl. :-D Uvidím jak náročné bude získat platinu, nikdy jsem se o to nepokoušel. :)BlacksheepTNTblacksheeptnt25646    14.12.2014 16:29 BlacksheepTNT

Maestrodk: Doufám, že se dočkáme užasných exkluzivit. Jsem zvědavý na kvalitu The Order, jestli to bude zábava. Tak za čas si zahraji i hry od Ubi až budou v pořádku a nebudou za plnou palbu. Ale nekoupím je hned jako novinky. Jj to bych rád u GTA ještě nějakou dobu zůstanu :-) pokusím se vysbírat trofeje. Taky dojíždím příběh a online jsem ani nezapl. :-D Uvidím jak náročné bude získat platinu, nikdy jsem se o to nepokoušel. :)

Maestrodk   4x   Ty exkluzivity teprve ještě přijdou a doufám, že jich bude hodně. :D S tou optimalizací je to těžké. Někteří neoptimalizují ani na ty konzole (díky Ubi) . Naštěstí takové hry nehraju. Pak si tě přidám a můžem někdy zkusit GTA Online. Zatím dojíždím příběh, online jsem ještě ani nezkoušel. :)Maestrodkmaestrodk8088    14.12.2014 15:48 Maestrodk

Ty exkluzivity teprve ještě přijdou a doufám, že jich bude hodně. :D S tou optimalizací je to těžké. Někteří neoptimalizují ani na ty konzole (díky Ubi) . Naštěstí takové hry nehraju. Pak si tě přidám a můžem někdy zkusit GTA Online. Zatím dojíždím příběh, online jsem ještě ani nezkoušel. :)

O autorovi blogu

BlacksheepTNT
BlacksheepTNT
Muž, 30 let, Praha

Ahoj, jmenuju se Petr a na internetu aktuálně vystupuju pod přezdívkou Raccon Blacksheep (a podobně). Hry hraju už od dětství, začínal jsem na PolyStationu, což už je hodně dlouho a od konce roku 2013 mě videohry i živí.

Většinu své hráčské kariéry jsem byl PC hráč, a to i přes dost nepovedené experimety s PS 3 a Xboxem 360, na které mi po chvilce jen padal prach. Mám rád herní grafiku a to jak si díky ní dokáží tvůrci her pohrát s atmosférou a stará generace nebyla pro mě. O Vánocích jsem si ale pořídil PlayStation 4, až ten ze mě udělal skutečného konzolistu.

Chcete-li pokecat, nebo se domluvit na hraní něčeho na PS4, přidejte si mě na Google+, lépe si Vás pak zapamatuju. Budu také rád, pokud navštívíte můj web, třeba zanecháte komentář nebo tak. Z nějakého nevysvětlitelného důvodu mám stále nutkání mít svůj web...

www.herniodboj.cz

Založit herní BLOG

Spřátelené weby